PIERWSZY W POLSCE PORTAL DYREKTORÓW SZKÓŁ
I PRZEDSZKOLI NIEPUBLICZNYCH

PORADY PRAWNE

06.07.2018FINANSE I DOTACJE
Według przepisów wynagrodzenie dyrektora nie może przekroczyć kwoty ok. 8 tys. zł brutto miesięcznie. Co w przypadku, gdy subwencja wpływa na konto przedszkola w ostatnim dniu miesiąca i nie jestem w stanie wypłacić mojej wypłaty w danym miesiącu? Ostatecznie wyjdzie, że będzie 11 wypłat, a nie 12 w ciągu roku. Jak wtedy właściwie postąpić, żeby było 12 wypłat?

Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych, Dz.U. z 2017 r., poz. 2203, dotacje są przekazywane na rachunek bankowy niepublicznej jednostki oświatowej w 12 częściach w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca, z tym że części za styczeń i za grudzień są przekazywane w terminie odpowiednio do dnia 20 stycznia oraz do dnia 15 grudnia roku budżetowego. Pozwala to na dokonanie wypłat wynagrodzenia dyrektora 12 razy w roku z zachowaniem limitu miesięcznego wynagrodzenia zgodnie z art. 35 ust. 1 pkt 1 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych.

DODATKOWO

PODOBNE PYTANIA W KATEGORII FINANSE I DOTACJE
Uzyskaj
dostęp
do
Ponad
250
DOKUMENTÓW DOSTOSOWANYCH
DO SPECYFIKI SZKÓŁ
I PRZEDSZKOLI NIEPUBLICZNYCH
90
ARTYKUŁÓW PORUSZAJĄCYCH
PROBLEMY OŚWIATY NIEPUBLICZNEJ
570
Porad prawnych
NEWSLETTER
Chcesz być na bieżąco? Zamów bezpłatny newsletter i śledź regularnie:
  • Orzeczenia sądów i zmiany w prawie uwzględniające wytyczne dla placówek niepublicznych
  • Analizy trudnych przypadków w zakresie rozliczania dotacji
  • Najnowsze dokumenty zamieszczane w serwisie
  • Porady i opinie ekspertów