Szkoły i placówki niepubliczne różnią się od publicznych m.in. tym, że nie mają obowiązku tworzenia planów nadzoru pedagogicznego. Na pierwszy rzut oka wydaje się, iż to przywilej i ułatwienie pracy dyrektora. Niestety, nic bardziej mylnego.
Planowanie nadzoru pedagogicznego W ramach nadzoru pedagogicznego w placówce niepublicznej o uprawnieniach publicznej dyrektor powinien skupić się na następujących zadaniach: Ewaluacji wewnętrznej – praktyczne badanie oceniające przeprowadzane przez dyrektora w odniesieniu do zagadnień, uznanych w szkole lub placówce za ważne i istotne. Kontroli – działania dyrektora w celu oceny stanu przestrzegania przepisów prawa dotyczących działalności dydaktycznej, wychowawczej i...Chcesz dowiedzieć się więcej?
Dostęp do pełnej treści materiałów wymaga subskrypcji. Dołącz do naszej społeczności już dziś!
Subskrybuj teraz