PIERWSZY W POLSCE PORTAL DYREKTORÓW SZKÓŁ
I PRZEDSZKOLI NIEPUBLICZNYCH

O portalu

DOKUMENTACJA

Zastanawiasz się jaką dokumentację musi prowadzić placówka niepubliczna?

Ponad 150 dokumentów w wersji edytowalnej podzielonych tematycznie, przygotowanych specjalnie dla szkół i przedszkoli niepublicznych.

Wystarczy pobrać dokument, dołączyć do dokumentacji lub korzystać w codziennej pracy.

AKTY PRAWNE

Nie wiesz czy zmiany prawne dotyczą również placówek niepublicznych?

Zbiór aktualnych ustaw i rozporządzeń z komentarzem ekspertów wyjaśniającym zawiłości prawne i wskazującym konkretne obowiązki dyrektora.

 

PORADY PRAWNE

Potrzebujesz porady lub specjalnej dokumentacji?

Możliwość kontaktu z ekspertami ds. dotacji, prawa pracy i prawa oświatowego w trybie indywidualnych konsultacji.

Pomoc w kwestii zakładania placówki niepublicznej oraz wszystkich aspektów związanych z jej funkcjonowaniem.

 

ARTYKUŁY SPECJALISTYCZNE

Szukasz materiałów, artykułów i wiadomości na temat placówek niepublicznych?

Artykuły z przykładowymi rozwiązaniami problemów specyficznych dla szkół i przedszkoli niepublicznych z zakresu finansów i dotacji, spraw kadrowych, nadzoru pedagogicznego, kontroli zewnętrznych, bezpieczeństwa, współpracy z rodzicami.

 

                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

TERMINARZ

Chcesz być na bieżąco?

Kalendarium wskazujące ważne terminy i obowiązki, które spoczywają na każdym dyrektorze placówki oświatowej.

 

 

Nie zwlekaj i uzyskaj dostęp do wszystkich treści i funkcjonalności już dziś!

 

JAKIE TREŚCI MOŻNA ZNALEŹĆ W SERWISIE I JAK Z NIEGO KORZYSTAĆ?


DLACZEGO KORZYSTANIE Z SERWISU JEST TAK WYGODNE?

Pierwszy w Polsce portal dyrektorów szkół i przedszkoli niepublicznych to:

  • Dostęp do materiałów w każdej chwili nie tylko dla Ciebie, ale również dla wszystkich pracowników Twojej placówki.
  • Gotowe dokumenty w wersji edytowalnej, niezbędne w Twojej pracy.
  • Praktyczna wyszukiwarka, która pozwoli na szybkie odszukanie treści i dokumentów.
  • Możesz korzystać s portalu na tablecie i smartfonie - w dowolnym miejscu i czasie.
  • Możesz przechowywać w schowku (teczce) najczęściej wykorzystywane dokumenty lub istotne dla Ciebie treści.
 
 

Nie zwlekaj i uzyskaj dostęp do wszystkich treści i funkcjonalności już dziś!


JAK ZAREJESTROWAĆ SIĘ W SERWISIE?

Aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcjonalności serwisu:

  • dokumentacji,
  • porad prawnych,
  • artykułów i wiadomości z zakresu dotacji, finansowania, nadzoru pedagogicznego, spraw kadrowych,
  • aktów prawnych i orzecznictwa wraz z komentarzami,
  • terminarza

należy założyć konto, wybierając odpowiedni abonament oraz wypełniając formularz. Konto można założyć tutaj lub klikając w guzik poniżej - Uzyskaj dostęp.

 

Nie zwlekaj i uzyskaj dostęp do wszystkich treści i funkcjonalności już dziś!

 

W JAKI SPOSÓB ZADAĆ PYTANIE EKSPERTOWI I JAKI JEST CZAS OCZEKIWANIA NA ODPOWIEDŹ?

Każdy użytkownik serwisu może korzystać z porad prawnych współpracujących z serwisem ekspertów.

Aby zadać pytanie ekspertom, wystarczy kliknąć w guzik Zadaj pytanie, wybrać kategorię tematyczną pytania, wpisać jego treść i wysłać. Pytanie automatycznie trafi do naszych ekspertów, którzy niezwłocznie opracują odpowiedź.

Odpowiedzi na pytania udzielane są w ciągu ok. 3-4 dni, a na takie, które wymagają dodatkowych konsultacji (np. z właściwym kuratorium oświaty), należy poczekać kilka dni dłużej.

 

Nie zwlekaj i uzyskaj dostęp do wszystkich treści i funkcjonalności już dziś!